Особливості адаптаційного періоду учнів першого класу до навчання у школі.Рекомендації класному керівнику
- Уникайте авторитарного стилю педагогічної діяльності.
- На уроці вчитель обов’язково повинен використовувати слова підтримки для забезпечення позитивної атмосфери:
- Оцінюйте ситуацію, вчинок, а не саму дитину.
- Порівнюйте результати роботи учня тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей.
- Треба чесно і терпляче відповідати на всі запитання дитини.
- У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність, індивідуальність.
- Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкати руками, коштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
- Підтримуйте в дитині почуття власної гідності й позитивного образу «Я».
- Розвивайте уміння слухати.
- Розвивайте довільні зусилля у школяра, оскільки навчальна діяльність вимагає саме довільної уваги та пам’яті.
- Будьте зразком для дитини, слідкуйте за своєю мовою, мімікою, поведінкою вцілому.
- Ставте конкретні вимоги, даючи при цьому конкретні пояснення.
- Обговорюйте з учнями не лише, що не можна робити в школі, а й обов’язково, що можна. Це допоможе дитині усвідомити свої права та обов’язки.
- Створюйте сприятливі умови , для того, щоб учень зайняв певну позицію серед однолітків, а не перетворився на аутсайдера. Згуртовуйте першокласників.
- Формуйте адекватну самооцінку.
- Формуйте навички пошуку соціальної підтримки (уміння просити про допомогу та виражати вдячність).
- Пам’ятайте: підвищення голосу, суворе покарання в адаптаційний період є найнегативнішим методом.
- Заохочуйте гарну поведінку.
- Під час уроків до мінімуму обмежуйте чинники, які відволікають.
- Постійно використовуйте на уроці ігрові види діяльності.
- Для успішної адаптації варто проводити різні розвивальні вправи, які допоможуть дітям швидше познайомитися один з одним, знімуть психологічне навантаження.
П'ятикласники - НУШівці та їх успішна адаптація до основної школи
Із перших днів класний керівник має дотримуватись правила: ВЗАЄМНЕ ПІЗНАННЯ - ЦЕ ПОЧАТОК ЗГУРТОВАНОСТІ.
У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть змінюють школу, у них з’являються нові однокласники.
Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя».
Незважаючи на таку гадану дорослість, п'ятикласник потребує ненав'язливого контролю, підтримки та допомоги, оскільки не завжди може сам зорієнтуватися в нових вимогах шкільного життя.
Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру.
Психологічні особливості молодшого підліткового віку.· Набуття почуття дорослості, прагнення відмежуватися від усього підкреслено дитячого - основна характеристика молодшого підлітка.
· Пошук власної унікальності, пізнання власного «Я».
· Заміна провідного виду діяльності - навчальної на спілкування - «Пізнання іншого, схожого на мене, дає можливість як у дзеркалі побачити і зрозуміти власне Я».
· Висока розумова активність здатна розвиватися тільки в діяльності, що викликає позитивні емоції, відсутність адаптації до невдач, статусу «гіршого». Успіх (неуспіх) суттєво впливає на мотивацію навчання.
· Фізіологічні особливості пубертатного віку визначають крайню емоційну нестабільність підлітка.
· Поява потреби у гідному становищі в колективі однолітків, в сім'ї; підвищений інтерес до питання про «співвідношенні сил» у класі; прагнення уникнути ізоляції, обзавестися вірним другом.
· Підвищена стомлюваність.
· Відсутність авторитету віку; переоцінка своїх можливостей, реалізація яких передбачається у віддаленому майбутньому.
· Відраза до необґрунтованих заборон; сприйнятливість до промахів учителів.
· Вимогливість до відповідності слова і діла; підвищений інтерес до спорту.
Процес проходження адаптації має кілька етапів. Психологічні та психофізіологічні дослідження свідчать, що на початку навчання у 5 класі всі системи організму школяра можуть бурхливо реагувати у відповідь на комплекс нових впливів і змінених умов, у цей час можливе загострення хронічних соматичних хвороб, прояви функціональних відхилень.
· реалізовувати демократичний стиль керівництва;
· не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;
· намагатись, щоб класні години викликали в учнів позитивні емоції;
· орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;
· допомогти учням із низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і важливими у класі;
· проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;
· залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;
· звертати увагу учнів на успіхи однокласників у тому, що в них виходить.
ü «Путівник п’ятикласника».
Адаптація учнів 10 класу
до профільного навчання
НОВИЙ КОЛЕКТИВ – ЦЕ ЗАВЖДИ СТРЕС ДЛЯ ДИТИНИ. І ВАРТО РОЗУМІТИ, ЩО КОЛИ ПРИХОДИТЬ НОВИЙ УЧЕНЬ, ТО ВСЯ СИСТЕМА БУДЕ ЗМІНЮВАТИСЯ.
ЧОГО НЕ ВАРТО РОБИТИ ВЧИТЕЛЮ:
НОВИЙ КОЛЕКТИВ – ЦЕ ЗАВЖДИ СТРЕС ДЛЯ ДИТИНИ. І ВАРТО РОЗУМІТИ, ЩО КОЛИ ПРИХОДИТЬ НОВИЙ УЧЕНЬ, ТО ВСЯ СИСТЕМА БУДЕ ЗМІНЮВАТИСЯ.
ЧОГО НЕ ВАРТО РОБИТИ ВЧИТЕЛЮ:
- ПРОСИТИ РОЗКАЗАТИ ЩОСЬ ПРО СЕБЕ
ВЧИТЕЛЮ КРАЩЕ ЗУСТРІТИСЯ З ДИТИНОЮ ТА ЇЇ БАТЬКАМИ ЗАЗДАЛЕГІДЬ І РОЗПИТАТИ ПРО ЗАЦІКАВЛЕННЯ НОВОГО УЧНЯ (УЧЕНИЦІ). ПОТІМ ЗАПИТАТИ: “КОЛИ МИ ЗАЙДЕМО ДО КЛАСУ, ХОЧЕШ ПРО СЕБЕ РОЗКАЗАТИ ЧИ Я РОЗКАЖУ ТЕ, ЩО ЗНАЮ?”. І РОЗПОВІДАТИ ПРО ДИТИН ВАРТО, КОЛИ ВОНА ЗАХОДИТЬ ДО КЛАСУ, БО ТОДІ ВСІ ЗВЕРТАЮТЬ НА НЕЇ УВАГУ.
- ЗВЕРТАТИ ЗАЙВУ УВАГУ, НАВІТЬ ЯКЩО ХОЧЕТЬСЯ ПІДКРЕСЛИТИ ПЕРЕВАГИ
НАПРИКЛАД, ЯКЩО ХТОСЬ НЕ МОЖЕ РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧУ, А НОВЕНЬКИЙ ЗРОБИВ ЦЕ, НЕ МОЖНА КАЗАТИ: “ВІН НЕЩОДАВНО ПРИЙШОВ, А ВЖЕ ТАК ДОБРЕ РОЗВ’ЯЗУЄ ЗАДАЧІ З НОВОЇ ТЕМИ. БУДЬТЕ, ЯК ВІН”. НЕ МОЖНА ПРОТИСТАВЛЯТИ НОВЕНЬКОГО КЛАСУ. ТРЕБА ШУКАТИ СПІЛЬНЕ.
- ОДРАЗУ ВИКЛИКАТИ ДО ДОШКИ
НАВІТЬ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ЛЕГКОГО ЗАВДАННЯ. АДЖЕ ЗВІДКИ ВЧИТЕЛЬ ЗНАЄ, ЩО ДИТИНА НЕ РОЗГУБИТЬСЯ У СТРЕСОВІЙ СИТУАЦІЇ?
ВЧИТЕЛЬ МАЄ ДАТИ КІЛЬКА ТИЖНІВ ДИТИНІ НА АДАПТАЦІЮ. НОРМАЛЬНО, КОЛИ ДИТИНА В ПЕРШИЙ ПЕРІОД НІЯК СЕБЕ НЕ ПРОЯВЛЯЄ, ТРИМАЄТЬСЯ ОСТОРОНЬ І ХОЧЕ ЗАЛИШАТИСЯ НЕПОМІТНОЮ.
- КАЗАТИ, З КИМ ДРУЖИТИ, А З КИМ – НІ
ВЧИТЕЛЮ ХОЧЕТЬСЯ ВБЕРЕГТИ НОВАЧКА ВІД ТРУДНОЩІВ І ПОРАДИТИ ЙОМУ ДРУЖИТИ З НАЙКРАЩИМИ. АЛЕ ЦЕ НЕ ДУЖЕ КОНСТРУКТИВНА ПОРАДА. ДИТИНА САМА МАЄ ВИБРАТИ, ЯК І ЇЇ ВИБЕРУТЬ.
ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ, ЯК ПОЛЕГШИТИ АДАПТАЦІЮ НОВОГО УЧНЯ
1. ЦІКАВТЕСЯ. ЗАПИТАЙТЕ, ЧИМ ЦІКАВИТЬСЯ ДИТИНА, ЯКА ЧАСТИНА ШКІЛЬНОГО ДНЯ ЇЙ ПОДОБАЄТЬСЯ НАЙБІЛЬШЕ І ПРЕДСТАВТЕ ДИТИНУ ОДНОКЛАСНИКАМ, ЯКІ МАЮТЬ СХОЖІ ВПОДОБАННЯ.
2. ПОКАЖІТЬ НОВОМУ УЧНЮ ШКОЛУ: СКАЖІТЬ, ДЕ РОЗМІЩЕНІ ГАРДЕРОБ, ВБИРАЛЬНЯ, КАБІНЕТ МЕДПРАЦІВНИКА Й ДИРЕКТОРА ТА ІНШІ ВАЖЛИВІ МІСЦЯ. ЦЕ ДОДАСТЬ ЛЕГКОСТІ НОВАЧКУ, А ВАМ – МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ БЛИЖЧОГО ЗНАЙОМСТВА.
3. ЗАЛУЧІТЬ ІНШИХ УЧНІВ ДО ІНТЕГРАЦІЇ. ЯКЩО У ВАС У КЛАСІ Є ІМЕННІ РЕЧІ (ПАПКИ, ФОТОГРАФІЇ З ПІДПИСАМИ), ПОПРОСІТЬ УЧНІВ ДОПОМОГТИ ДОДАТИ ІМ’Я НОВАЧКА У ВСІ ТАКІ МІСЦЯ. Є СПІЛЬНА ГРУППА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ТА УЧНІВ КЛАСУ У VIBER, TELEGRAM І Т.Д, ОБОВ’ЯЗКОВО ДОДАЙТЕ ДО НЕЇ НОВАЧКА.
4. ОЗНАЙОМТЕ З ПРАВИЛАМИ. РОЗКАЖІТЬ НОВОМУ УЧНЮ ПРО ВСІ ВІЗУАЛЬНІ СИГНАЛИ, ЯКІ ВИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ В КЛАСІ.
5. ОПИШІТЬ СВОЇ ОЧІКУВАННЯ Й ПОЧУТТЯ. КОЖЕН МАЄ В ЖИТТІ ІСТОРІЮ, КОЛИ ПОЧУВАВСЯ НОВЕНЬКИМ. ПОСТАВТЕ СОБІ ЗАПИТАННЯ: “ЯКЩО Я БУВ БИ НОВЕНЬКИМ В КЛАСІ, ЩО Б Я ХОТІВ ДІЗНАТИСЯ ПРО ПРАВИЛА ШКОЛИ І КЛАСУ, ІСТОРІЮ, ЯКІ Б ДОПОМОГЛИ МЕНІ ПОЧУВАТИСЯ ЛЕГШЕ”.
6. ЗІГРАЙТЕ З УЧНЯМИ КЛАСУ ТА НОВЕНЬКИМ УЧНЕМ В «ДЖЕНГУ». СКЛАДІТЬ ЗАПИТАННЯ (НАПРИКЛАД, ПРО ВПОДОБАННЯ, ПОЗИТИВНІ ВІДЧУТТЯ) ТА ПРОНУМЕРУЙТЕ ЇХ. ТАК САМО ПРОНУМЕРУЙТЕ БРУСКИ ДЖЕНГИ. ВИТЯГУЮЧИ БРУСКИ, УЧНІ БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ НА ЗАПИТАННЯ І КРАЩЕ ПІЗНАВАТИ ОДНЕ ОДНОГО.
7. ОДНОКЛАСНИК-ПОМІЧНИК. ЯКЩО Є МОЖЛИВІСТЬ – ПОСАДІТЬ НОВОГО УЧНЯ З ТИМ, ХТО ДОПОМОЖЕ ЙОМУ АДАПТУВАТИСЯ. ТОЖ, ЯКЩО ДОБРЕ ПІДІБРАТИ НАПАРНИКА, ТО НОВИЙ УЧЕНЬ ШВИДКО ПОЧУВАТИМЕТЬСЯ В НОВІЙ ШКОЛІ КОМФОРТНО.
8. ДАЙТЕ ЗАВДАННЯ. ПОПРОСІТЬ НОВОГО УЧНЯ ДОПОМОГТИ З РОБОТОЮ В КЛАСІ. ЦЕ ДОПОМОЖЕ ВІДВОЛІКТИСЯ, А ЗАОДНО – ДОДАСТЬ ВІДЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ЦІННОСТІ. НАПРИКЛАД, НОВАЧОК МОЖЕ ДОПОМОГТИ РОЗДАТИ ОБЛАДНАННЯ ЧИ ЗІБРАТИ РОБОТИ.
9. ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО БАТЬКІВ. ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО СІМ’Я НОВОГО УЧНЯ ОТРИМАЛА ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКОЮ ВИ ВЖЕ ДІЛИЛИСЯ ІЗ СІМ’ЯМИ ІНШИХ УЧНІВ.
10. «ЛИСТ БАТЬКАМ». ПІСЛЯ ПЕРШОГО ДНЯ НОВАЧКА У ВАШОМУ КЛАСІ, ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ЙОГО БАТЬКАМ ТА РОЗКАЖІТЬ ПРО ПЕРШИЙ ДЕНЬ ЇХ ДИТИНИ У ШКОЛІ. ДЗВІНОК ПОКАЖЕ БАТЬКАМ, ЩО ДИТИНА ПІД НАГЛЯДОМ, А КЛАСНИЙ КЕРІВНИК РОБИТЬ УСЕ ВІД нього МОЖЛИВЕ, ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НОВИЙ УЧЕНЬ ПОЧУВАВСЯ У НОВОМУ КОЛЕКТИВІ КОМФОРТНО.
- ПРОСИТИ РОЗКАЗАТИ ЩОСЬ ПРО СЕБЕ
ВЧИТЕЛЮ КРАЩЕ ЗУСТРІТИСЯ З ДИТИНОЮ ТА ЇЇ БАТЬКАМИ ЗАЗДАЛЕГІДЬ І РОЗПИТАТИ ПРО ЗАЦІКАВЛЕННЯ НОВОГО УЧНЯ (УЧЕНИЦІ). ПОТІМ ЗАПИТАТИ: “КОЛИ МИ ЗАЙДЕМО ДО КЛАСУ, ХОЧЕШ ПРО СЕБЕ РОЗКАЗАТИ ЧИ Я РОЗКАЖУ ТЕ, ЩО ЗНАЮ?”. І РОЗПОВІДАТИ ПРО ДИТИН ВАРТО, КОЛИ ВОНА ЗАХОДИТЬ ДО КЛАСУ, БО ТОДІ ВСІ ЗВЕРТАЮТЬ НА НЕЇ УВАГУ.
- ЗВЕРТАТИ ЗАЙВУ УВАГУ, НАВІТЬ ЯКЩО ХОЧЕТЬСЯ ПІДКРЕСЛИТИ ПЕРЕВАГИ
НАПРИКЛАД, ЯКЩО ХТОСЬ НЕ МОЖЕ РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧУ, А НОВЕНЬКИЙ ЗРОБИВ ЦЕ, НЕ МОЖНА КАЗАТИ: “ВІН НЕЩОДАВНО ПРИЙШОВ, А ВЖЕ ТАК ДОБРЕ РОЗВ’ЯЗУЄ ЗАДАЧІ З НОВОЇ ТЕМИ. БУДЬТЕ, ЯК ВІН”. НЕ МОЖНА ПРОТИСТАВЛЯТИ НОВЕНЬКОГО КЛАСУ. ТРЕБА ШУКАТИ СПІЛЬНЕ.
- ОДРАЗУ ВИКЛИКАТИ ДО ДОШКИ
НАВІТЬ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ЛЕГКОГО ЗАВДАННЯ. АДЖЕ ЗВІДКИ ВЧИТЕЛЬ ЗНАЄ, ЩО ДИТИНА НЕ РОЗГУБИТЬСЯ У СТРЕСОВІЙ СИТУАЦІЇ?
ВЧИТЕЛЬ МАЄ ДАТИ КІЛЬКА ТИЖНІВ ДИТИНІ НА АДАПТАЦІЮ. НОРМАЛЬНО, КОЛИ ДИТИНА В ПЕРШИЙ ПЕРІОД НІЯК СЕБЕ НЕ ПРОЯВЛЯЄ, ТРИМАЄТЬСЯ ОСТОРОНЬ І ХОЧЕ ЗАЛИШАТИСЯ НЕПОМІТНОЮ.
- КАЗАТИ, З КИМ ДРУЖИТИ, А З КИМ – НІ
ВЧИТЕЛЮ ХОЧЕТЬСЯ ВБЕРЕГТИ НОВАЧКА ВІД ТРУДНОЩІВ І ПОРАДИТИ ЙОМУ ДРУЖИТИ З НАЙКРАЩИМИ. АЛЕ ЦЕ НЕ ДУЖЕ КОНСТРУКТИВНА ПОРАДА. ДИТИНА САМА МАЄ ВИБРАТИ, ЯК І ЇЇ ВИБЕРУТЬ.
ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ, ЯК ПОЛЕГШИТИ АДАПТАЦІЮ НОВОГО УЧНЯ
1. ЦІКАВТЕСЯ. ЗАПИТАЙТЕ, ЧИМ ЦІКАВИТЬСЯ ДИТИНА, ЯКА ЧАСТИНА ШКІЛЬНОГО ДНЯ ЇЙ ПОДОБАЄТЬСЯ НАЙБІЛЬШЕ І ПРЕДСТАВТЕ ДИТИНУ ОДНОКЛАСНИКАМ, ЯКІ МАЮТЬ СХОЖІ ВПОДОБАННЯ.
2. ПОКАЖІТЬ НОВОМУ УЧНЮ ШКОЛУ: СКАЖІТЬ, ДЕ РОЗМІЩЕНІ ГАРДЕРОБ, ВБИРАЛЬНЯ, КАБІНЕТ МЕДПРАЦІВНИКА Й ДИРЕКТОРА ТА ІНШІ ВАЖЛИВІ МІСЦЯ. ЦЕ ДОДАСТЬ ЛЕГКОСТІ НОВАЧКУ, А ВАМ – МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ БЛИЖЧОГО ЗНАЙОМСТВА.
3. ЗАЛУЧІТЬ ІНШИХ УЧНІВ ДО ІНТЕГРАЦІЇ. ЯКЩО У ВАС У КЛАСІ Є ІМЕННІ РЕЧІ (ПАПКИ, ФОТОГРАФІЇ З ПІДПИСАМИ), ПОПРОСІТЬ УЧНІВ ДОПОМОГТИ ДОДАТИ ІМ’Я НОВАЧКА У ВСІ ТАКІ МІСЦЯ. Є СПІЛЬНА ГРУППА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ТА УЧНІВ КЛАСУ У VIBER, TELEGRAM І Т.Д, ОБОВ’ЯЗКОВО ДОДАЙТЕ ДО НЕЇ НОВАЧКА.
4. ОЗНАЙОМТЕ З ПРАВИЛАМИ. РОЗКАЖІТЬ НОВОМУ УЧНЮ ПРО ВСІ ВІЗУАЛЬНІ СИГНАЛИ, ЯКІ ВИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ В КЛАСІ.
5. ОПИШІТЬ СВОЇ ОЧІКУВАННЯ Й ПОЧУТТЯ. КОЖЕН МАЄ В ЖИТТІ ІСТОРІЮ, КОЛИ ПОЧУВАВСЯ НОВЕНЬКИМ. ПОСТАВТЕ СОБІ ЗАПИТАННЯ: “ЯКЩО Я БУВ БИ НОВЕНЬКИМ В КЛАСІ, ЩО Б Я ХОТІВ ДІЗНАТИСЯ ПРО ПРАВИЛА ШКОЛИ І КЛАСУ, ІСТОРІЮ, ЯКІ Б ДОПОМОГЛИ МЕНІ ПОЧУВАТИСЯ ЛЕГШЕ”.
6. ЗІГРАЙТЕ З УЧНЯМИ КЛАСУ ТА НОВЕНЬКИМ УЧНЕМ В «ДЖЕНГУ». СКЛАДІТЬ ЗАПИТАННЯ (НАПРИКЛАД, ПРО ВПОДОБАННЯ, ПОЗИТИВНІ ВІДЧУТТЯ) ТА ПРОНУМЕРУЙТЕ ЇХ. ТАК САМО ПРОНУМЕРУЙТЕ БРУСКИ ДЖЕНГИ. ВИТЯГУЮЧИ БРУСКИ, УЧНІ БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ НА ЗАПИТАННЯ І КРАЩЕ ПІЗНАВАТИ ОДНЕ ОДНОГО.
7. ОДНОКЛАСНИК-ПОМІЧНИК. ЯКЩО Є МОЖЛИВІСТЬ – ПОСАДІТЬ НОВОГО УЧНЯ З ТИМ, ХТО ДОПОМОЖЕ ЙОМУ АДАПТУВАТИСЯ. ТОЖ, ЯКЩО ДОБРЕ ПІДІБРАТИ НАПАРНИКА, ТО НОВИЙ УЧЕНЬ ШВИДКО ПОЧУВАТИМЕТЬСЯ В НОВІЙ ШКОЛІ КОМФОРТНО.
8. ДАЙТЕ ЗАВДАННЯ. ПОПРОСІТЬ НОВОГО УЧНЯ ДОПОМОГТИ З РОБОТОЮ В КЛАСІ. ЦЕ ДОПОМОЖЕ ВІДВОЛІКТИСЯ, А ЗАОДНО – ДОДАСТЬ ВІДЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ЦІННОСТІ. НАПРИКЛАД, НОВАЧОК МОЖЕ ДОПОМОГТИ РОЗДАТИ ОБЛАДНАННЯ ЧИ ЗІБРАТИ РОБОТИ.
9. ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО БАТЬКІВ. ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО СІМ’Я НОВОГО УЧНЯ ОТРИМАЛА ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКОЮ ВИ ВЖЕ ДІЛИЛИСЯ ІЗ СІМ’ЯМИ ІНШИХ УЧНІВ.
10. «ЛИСТ БАТЬКАМ». ПІСЛЯ ПЕРШОГО ДНЯ НОВАЧКА У ВАШОМУ КЛАСІ, ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ЙОГО БАТЬКАМ ТА РОЗКАЖІТЬ ПРО ПЕРШИЙ ДЕНЬ ЇХ ДИТИНИ У ШКОЛІ. ДЗВІНОК ПОКАЖЕ БАТЬКАМ, ЩО ДИТИНА ПІД НАГЛЯДОМ, А КЛАСНИЙ КЕРІВНИК РОБИТЬ УСЕ ВІД нього МОЖЛИВЕ, ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НОВИЙ УЧЕНЬ ПОЧУВАВСЯ У НОВОМУ КОЛЕКТИВІ КОМФОРТНО.
Немає коментарів:
Дописати коментар